Nyt Kontinent Unlocked!
I går morges landede vi i Cairns Australien!! Wuhuuuuuuu! Et helt nyt kontinent unlocked, og drømme destinationen!
Jeg mangler stadig at opdatere bloggen med vores sidste 2 uger i Indonesien, men jeg blev simpelthen lige nødt til at fortælle at vi er ankommet til Australien, endda på min fars fødselsdag. Australien er en af de steder jeg meget tydeligt kan huske han har været.
Som sagt er vi lige nu i Cairns, som ligger i staten Queensland. Det er her man finder The Great Barrier Reef! Vi drømmer lidt om at komme ud at dykke, men vi er lidt små syge, så måske må vi nøjedes med at snorkle. Vi har en lille måned i Australien inden vi lige så stille vender næsen hjemad. Dare I say penge pungen er lidt tight:-) Udover Cairns satser vi på at opleve Gold Coast, Byron Bay og Sydney.
- En wrap med and
- Morgenmad
- Aftensmad
- Indkøb






















