Sidste Dag på Ha Giang Loop
Sidste dag på loopet startede vi med nudelsuppe eller pandekager til morgenmad, inden vi endnu en gang satte os til rette bag på scooterne. Første stop var ved et vandfald hvor man kunne svømme, det var der af gode grunde ikke nogen af os der havde lyst til. På vores næste stop tog vi en masse gruppebilleder med vores chauffører. Vi kørte med firmaet Hong Hao, de kan bestemt anbefales. Senere på eftermiddagen kom vi tilbage til Ha Giang, hvor vi startede. Vi sagde farvel og fik kram af vores chauffører (undtagen mig for han var stadig lidt bange for mig:-)) Vi gav alle vores chauffører hvad der svarer til 2 dages løn i tip. Deres løn var af vores standarder meget lav, og de havde bestemt gjort et godt stykke arbejde. Kien vores guide sagde at han virkelig godt kunne lide dette job, fordi han fik lov at gøre os glade hver dag, og det gjorde ham virkelig glad.
Vi blev derefter fragtet med bus tilbage til Hanoi. Efter en god lang nattesøvn, tog vi ud i byen på jagt efter fødselsdagsgaver til mig. Da vi var blevet trætte af at shoppe, fik vi en velfortjent fodmassage.















































































