Nytår i Hanoi
Vi ankom til Hanoi på nytårsaften. Så snart vi trådte ud af bussen, kunne vi mærke at temperaturen var faldet drastisk. Det var nu for koldt til shorts og t-shirts.
Om aftenen spiste vi på en lækker restaurant, med udsigt over byen. Bagefter tog vi tilbage til hotellet for at gøre os klar til at sove. Vi skulle tidligt op for at tage til Ha Long Bay. Vi så ikke rigtigt til noget fyrværkeri, og mor sov endda ind i det nye år:-) På årets første dag blev vi hentet tidligt og fragtet til Ha Long Bay, hvor vi tog på luksus cruise. Skibet havde fem etager, vi boede på første etage med balkon ud til vandet. På anden etage var der blandt andet en spa, og på tredje etage var der restauranten, hvor de serverede lækker mad. Turen bestod af en masse hyggelige aktiviteter. Efter en nat på vandet tog vi igen tilbage til Hanoi. Dog kun for en halv dag, for om aftenen samme dag blev vi samlet op og fragtet til Ha Giang. Her blev vi indkvarteret i et dorm room for natten. Næste morgen var det tid til at starte det berygtede Ha Giang Loop. Men ikke før vi havde påklædt os i uendelige lag tøj. For hvis vi havde syntes det var koldt i Hanoi, var det frysende i Ha Giang.
- DCIM101MEDIADJI_0024.JPG
- DCIM101MEDIADJI_0028.JPG
- DCIM101MEDIADJI_0029.JPG
- DCIM101MEDIADJI_0032.JPG
- DCIM101MEDIADJI_0030.JPG
- DCIM101MEDIADJI_0024.JPG
























































15.01.2026 @ 04:29
Hold da op i har haft nogle travle dage, men nøj hvor lyder det super fedt