Vi Kommer Hjem!
Ja, du læste rigtig nok, vi kommer hjem!
Efter en dyr dykkertur til Raja Ampat og det at være til stede i Australien, er vi altså officielt ved at løbe tør for penge, og vi har derfor indset at det er på tide vi vender hjem:-) Efter mere end 7 måneder med alle vores ting pakket ned i en rygsæk, og konstante flyt fra sted til sted, bliver det måske ikke så slemt endda at komme hjem til alle vores ting og til nogle lidt mere faste rutiner (hvis vi stadig kan finde ud af sådan noget, shit). Argh, det bliver nu også meget godt at komme hjem til alle jer på den anden side af denne skærm, og især min yndlings hund i hele verden, Bastian! Hvis han ellers vil kendes ved mig (han var yderst fornærmet sidst, jeg kom hjem og det var kun efter 2 måneder). Og lad os ikke glemme verdens bedste pensionist pony, Salina! Orgh hvor jeg savner en blød pony krammer. Og så er der jo Felix (også en pony) som ikke engang var flyttet hjem til os endnu, da jeg tog af sted. Og shit, hvor bliver det godt at komme hjem til min egen seng, som ikke er lavet af mursten, eller har mærkelige pletter!
Men, mest af alt har jeg lyst til at blive ude i verden bare liiidt længere endnu (men, der er jo ingen der siger vi ikke kan tage afsted igen). Det var da også lige før det blev nødvendigt, for guess what det er pretty svært at finde flybilletter fra den anden side af verden og hjem, som ikke går gennem Mellemøsten. Eller det var muligt hvis vi havde lyst til at bruge hele vores opsparing på billetter med self transfer og lange lay overs, lufthavns skift osv. Men altså det havde vi ikke så meget lyst til. Til sidst lykkedes det dog at finde nogle billige billetter, uden om Mellemøsten. Det er en lettere interessant rute, men det er en anden side af sagen. Sagen er den, at vi snart forlader Australien, for at flyve til Shanghai (dette tager over 10 timer, hvem ville have troet?) (btw Kina to gange på en tur, ret vildt). Vi havde tænkt, vi så kunne flyve direkte hjem fra Shanghai eller Beijing (kunne vi også for manyyyy moneys). Det kunne vi så ikke, så vi flyver efter en uge i Shanghai, til Hong Kong (læg mærke til at det var to steder vi ville have været i starten af vores tur, så lykkedes det alligevel). Efter en uge i Hong Kong er det så tid til at flyve hjem. Vi flyver hjem med en mellemlanding, og gæt hvor den mellemlanding er… Jep, Shanghai.
Kan vi blive enige om at det giver minus mening at vi kan flyve hjem fra Hong Kong over Shanghai til 2200 kr, men hvis vi ville flyve fra Shanghai og hjem på samme dato, ville det koste over 7000 kr. Anyways, så får vi da også set Hong Kong. Nårgh ja så var der lige det med at vi har næsten 20 timer i Shanghai, før vores fly til København:-)) Nogle gode ideer til hvad vi kan foretage os??
Hvis nogen derude skulle være interesseret i at hente os, eller overraske os med flag i lufthavnen, eller noget i den stil:-) så lander vi i CPH lufthavn den 28. April 2026 klokken 19.00 ❤️
07.04.2026 @ 06:38
Vi glæder os ♥️♥️♥️🇩🇰🇩🇰🇩🇰