Bali og Besøg Hjemmefra
I slutningen af Januar blev vi genforenet med vores gode ven Bali. For mit vedkommende er det et år siden jeg sidst har været her, det er dog 6,5 år siden Mikkel var her.
Vi startede med at være i Ubud i næsten en uge. I Ubud handlede vi i den bogbutik, hvor jeg for et år siden købte “The Thursday Murder Club”, en af mine yndlingsbøger. Denne gang købte jeg “Onyx Storm”, den tredje bog i “The Empyrean” serien. Faktisk har jeg allerede læst den, 6/5 stjerner. Med den slutning håber jeg snart, fireren udkommer. Mikkel købte dykker bøger, så han er forberedt på at vi forhåbentlig skal ud at dykke her i Indonesien.
Vi spiste fin middag på Merlins, ligesom jeg gjorde sidste år sammen med gruppen fra G Adventures. Merlins er en meget speciel restaurant, hvor man trækker kort, der siger noget om dig, men samtidig også vælger din mad.
Derudover var vi ude at prøve river rafting. Det var min første gang, men Mikkel har prøvet det for 6,5 år siden i selv samme flod.
Den 3. Februar tog vi til Uluwatu. Her havde Mikkel ikke været før. Vi brugte 3 dage i byen. Vi udforskede en del af byen til fods. Vi så helt tilfældigt en dugong. Jeg fik lavet bryn- og vippeløft. Bagefter tog vi til Sanur, hvor jeg brugte 10 dage sidste år. Jeg tog endda til yoga samme sted som sidste år. Efter lidt tid sagde yogalæreren til mig at hun kunne huske at jeg havde været i en af hendes klasser før. Det er alligevel lidt imponerende, eftersom det for det første er et år siden, og jeg kun var i et par af hendes klasser.
Om aftenen den 6. Ankom Mikkels forældre og søskende, vi skal bruge de næste to uger sammen, før de igen tager hjem til Danmark. Vi brugte en enkelt dag i Sanur sammen med dem, hvor Mikkel bl.a. blev klippet, for første gang på vores tur. Dagen efter tog vi hurtigfærgen (puha vi blev syge) til Lombok, hvor vi vil bruge de to uger.
- dugong ved Uluwatu
- Her hvor jeg gik til yoga
- blev genforenet med denne geniale croissant
- hvor jeg boede sidst
- Mine kort
- Mikkels kort
- Mig der skriver blog til jer





































































18.02.2026 @ 11:55
Hils jeres gæster, håber i for en hygge og spændende dage sammen
27.02.2026 @ 16:42
hvor ser det dejligt ud, som i oplever .Knus