Regnvejrsdag i Seoul
Søndag vågnede vi op til regnvejr. Det skulle regne helt indtil klokken 15, så vi besluttede derfor at tage en lidt langsom morgen. Seoul er fyldt med små hyggelige caféer. Vi gik derfor på café for at få lidt at spise, og besluttede os derefter for at bevæge os udenfor. Der gik dog ikke længe, før der igen var solskin over Seoul. Det gode ved at vejret var lidt trist til at starte med, var at der var en del mindre menneskemængder. Vi valgte nemlig at gå ind til det gamle kongepalads, der ligger midt inde i den moderne storby. Paladset var utrolig smukt, og velholdt selvom det er mange hundrede år gammelt.
- De er ikke så høje, men det er vi!
- Vi spillede vores mini Ludo på café, servitricen måtte lige høre hvad det var for et mærkeligt spil
- Koreansk morgenmad (minus sodavandene, det var bare os der ikke kunne finde ud af at bestille andet) til 35 kr
Mandag ville vi være gået ind for at se det andet gamle palads, men det holder kun åbent i weekenderne. Så vi gik en hyggelig tur gennem Seoul i stedet. Vi gik forbi et gade loppemarked, hvor de solgte alverdens ting og sager. Og så var det ellers tilbage på værelset og få pakket vores ting, og sørge for at komme tidligt i seng. I dag, tirsdag, har vi nemlig været tidligt oppe for at tage i lufthavnen, vi er nemlig fløjet til land nr. 2: Kina!
- Alt spises med pinde selv ris eller nudler fra 7/11. Og jeg kan virkelig ikke finde ud af det!
- Koreanerne er vilde med kolde drinks to go
- Første lækre måltid i Kina. Her hvor man selv steger kødet ved bordet, smart!
- Kæmpe og yderst lækre vindruer
- Mange restauranter har fisk mm i små akvarier



































































